Pod koniec kwietnia w klasach 1c i 1d utrwalaliśmy na lekcjach angielskiego znajomość nazw zwierząt oraz ich sposobów poruszania się. Była to doskonała okazja, abyśmy poznali swoje ukochane pluszaki podczas  mini-projektu plastyczno-językowego.

Nasze szkolne zoo jest przebogate! Do sal lekcyjnych przybyły więc koty, tygrysy, psy, kapibary, szopy, dinozaury, ośmiornica i jeden smok (cats, tigers,  dogs, capybaras, raccoons, dinosaurs, octopus, dragon). Poznaliśmy też rzadkie zwierzę podlegające ochronie,  dalekiego kuzyna żaby – aksolotla (axolotl).

Zawitali też do nas renifer (reindeer),  żabo-miś (frog-bear) oraz  piesek jednorożec (unicorn) ze skrzydłami.

Co więcej, okazuje się, że znane nam zwierzęta zyskują w naszych dłoniach magiczne umiejętności: Piesek Nela umie się wspinać na drzewa (can climb), Diamentowy kot  i renifer potrafią latać (can fly). Niech żyje wyobraźnia!

Królik Chrupek i kot Fistaszek co prawda nie potrafią pływać (can’t swim),  mała Capi nie umie klaskać (can’t clap) a Kolczuś nie potrafi śpiewać (can’t sing), lecz my je bardzo kochamy i świetnie potrafimy opisać nasze ukochane pluszaki po angielsku!