PODSTAWOWE WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie o profilu administracyjnym).
- Co najmniej kilkuletni staż pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość programu ZSZO w zakresie majątku i inwentaryzacji.
- Znajomość przepisów dotyczących prowadzenia majątku szkoły oraz inwentaryzacji.
- Znajomość programu SIO.
- Ogólna znajomość przepisów prawnych dotyczących oświaty.
ZAKRES CZYNNOŚCI NA TYM STANOWISKU:
- Prowadzenie archiwum szkolnego.
- Prowadzenie majątku szkoły (ZSZO).
- Wykonywanie inwentaryzacji mobilnej (ZSZO).
- Prowadzenie rejestru zarządzeń dyrektora szkoły, skarg, upoważnień.
- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z przydziałem ZŚK, IZE, NI, orzeczeń z PPP, zwolnień z w-f i języków obcych.
- Aktualizacja loginów i haseł dla dyrektorów oraz pracowników administracji, certyfikacja komputerów.
- Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami komórek i instytucji zlecających.
- Inne zlecone przez przełożonego zadania.
Termin składania ofert do dnia 16 lipca 2021 roku. Proszę o składanie CV w sekretariacie szkoły przy ul. Stojałowskiego 31, 30-611 Kraków lub mailowo na adres: sekretariat@sp162. pl. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty osób, spełniających podstawowe wymagania na stanowisko.