Na lekcjach angielskiego w listopadzie klasa 2c odnalazła w sobie talenty architektoniczne. Na podsumowanie nauki o pomieszczeniach i sprzętach w domu wykonaliśmy projekt plastyczno-językowy. Ze starych pudełek po butach powstały wspaniałe pokoje w rozmaitych domach. Marzenia się spełniły!

U niektórych w garażu (garage) zaparkował czerwony, sportowy samochód (a red car). W innych osób królował kolor różowy (pink). Ktoś marzył w własnym telewizorze w sypialni (a TV in the bedroom), a ktoś woli podziwiać bezkres nocnego nieba przy pomocy teleskopu (a telescope).

Uczennice, które kochają zwierzęta, urządziły luksusowy dom dla swoich piesków – każdy miał swój salon (living room) z dywanem i zabawkami (carpet and toys).

Zaś nasz największy zespół budowlano-architektoniczny stworzył wielopoziomą rezydencję. Znajdziemy tam pięć salonów,  sekretne przejścia, skarbiec (treasury), ale zdaje się zero toalet (no toilets).

Znamy więc dużo słówek i nieźle potrafimy o naszych domkach opowiadać. Co zaś powinno dorosłych cieszyć najbardziej? Drodzy Rodzice, przyjrzyjcie się uważnie! W żadnym pudełkowym domku nie ma komputera (zero computers)!

Niech będzie to dla wszystkich lekcją fantazji i wyobraźni: do świetnej zabawy z przyjaciółmi czasem wystarczą pudełko, stary katalog wnętrz, klej i nożyczki!