W międzynarodowym projekcie eTwinningowym „Game Improves” nie ma czasu na nudę. Zaraz po powrocie z przerwy świątecznej zabraliśmy się za realizację kolejnych zadań. Tym razem nasza klasa 2c przygotowała dwie gry logiczne… Jedną z pozoru bardzo prostą, ale jak się okazało wymagającą skupienia i …strategii, czyli… KÓŁKO I KRZYŻYK („NOUGHTS&CROSSES”). Zasady tej gry chyba wszyscy znamy 😉

Druga była bardziej skomplikowana. Tu liczyła się precyzja rysowania, strategia rozgrywania i trochę szczęścia się przydawało 🙂 . Czy ktoś z Was już odgadł? To podpowiemy jeszcze, że gra jest dla dwóch osób i potrzebne są dwie plansze 10×10 oraz ołówek czy długopis… Tak, dokładnie, to gra w „STATKI” („BATTLESHIPS”). Jej celem jest jak najszybsze zatopienie statków przeciwnika, ale również ochrona własnych okrętów. Ale się działo… takiego skupienia dawno już nie widziałam.

Ale to nie koniec styczniowych zadań w ramach projektu, albowiem koledzy z Turcji przygotowali jeszcze jedną grę. Tym razem była to gra ruchowa zwana „HANDKERCHIEF GRABBING GAME”, czyli w prostym tłumaczeniu „Grabież chusteczki”. Bardzo nam się ta gra spodobała. Po środku sali stał uczestnik trzymający w ręku chusteczkę. Na sygnał, w obu stron sali nabiegało po jednym zawodniku z przeciwnych drużyn. Ich zadaniem było zdobycie chusteczki i dostarczenie jej do swojego obozu. Nie było to łatwe… szybkość, spryt… oj działo się. Bardzo dziękujemy Kolegom z Turcji za tę fantastyczną grę – na stałe pozostanie w kanonie naszych ulubionych gier!

Czekamy na więcej! Chorwacjo, Twoja kolej 🙂